WordPress vine cu un sistem bine gandit de manipulare a comentariilor trimise de vizitatorii site-urilor, direct din panoul de control.
Pentru a putea vedea, edita sau sterge comentarii pe site, trebuie sa selectati optiunea “comentarii” din meniul principal al panoului de control WordPress. Orice mesaj trimis de catre un vizitator nu va fi vizibil pe site pana nu primeste aprobarea de la administrator.
De aceea, comentariile existente vor avea unul din urmatoarele 4 statusuri in functie de provenienta lor sau de setarile site-ului:

- Status aprobat (vizibil)
- Status in asteptare (inca nu este vizibil pana in momentul in care administratorul ii da acceptul)
- Spam (asemenea celor care sunt in asteptare, insa suspecte de spam)
- Sterse (orice comentariu care nu este aprobat este sters in mod automat in cca. o luna de zile)
Unele din avantajele gestionarii comentariilor in WordPress este ca administratorul le poate edita sau chiar raspunde la ele direct din panoul de control. In sectiunea “setari” a meniului principal, prin intermediul subfilei “discutii” putem opta pentru conditiile de publicare a acestora. Aici poti activa/dezactiva vizibilitatea comentariilor, poti solicita redactarea lor doar in urma unei autentificari cu nume si adresa de email a persoanelor pe care le scriu, precum si stabilirea unui termen de valabilitate pentru vizibilitatea lor pe site.
Tot din panoul de control (sectiunea “Setari/Comentarii”) poti opta si pentru personalizarea aspectelor pe care le doresti sa apara. Astfel, poti modifica optiuni precum: numele persoanei, imagine (gravatar), adresa de email, mesajul scris, adresa de ip, etc.
